Укр Рус

Як зацікавити учнів читанням: цікаві техніки на уроках

29 вересня 2022 265 Друк
Як зацікавити учнів читанням: цікаві техніки на уроках

За допомогою читання можна дізнатися не лише нову інформацію, що сприяє розвитку фантазії, покращенню пам’яті, критичного мислення. В той самий час не всі діти люблять читати, вважаючи заняття нудним та рутинним. Аби зацікавити дітей читанням існує декілька форм, які можна застосовувати на уроках, перетворивши його на гру.

1. Індивідуальне читання, коли кожен учень читає окремо.
2. Хорове читання, коли всі учні читають вголос разом.
3. Під час ланцюжкового читання учні читають по 1-2 речення.
4. Вибіркове читання передбачає читання учнями найважливішого речення чи абзацу, або відповідь на питання вчителя.
5. Читання в особах, декілька учнів виразно читають в особах твір.
6. Читання «Дощиком», коли учні читають вголос то тихіше, то голосніше.
7. Читання «Сонечком», коли учні читають виразно і повільно, акцентуючи закінчення кожного слова. 
8. Читання «Блискавка». Спочатку учні читають текст про себе у звичайному для себе темпі. За командою «Блискавка» вони прискорюють темп читання впродовж 20-30 секунд. Після цього переказують текст або відповідають на питання вчителя.
9. Читання «Хвиля», коли учень починає читати у довільному темпі вголос, поступово збільшуючи силу голосу. Після того, як дійде до максимуму, зменшує темп і силу.

Підпишіться на email розсилку!
10. Читання «Небо і земля», коли учні починають читати мовчки або вголос у довільному темпі. За командою «Небо» припиняють читати і помічають очима місце, де зупинились. Тепер очі необхідно відірвати від тексту. За командою «Земля» продовжити читати від поміченого місця.
11. Читання «Буксир», коли учні починають читати текст мовчки. Одночасно з ними виразно і голосно цей самий текст читає вчитель, або учень. Її чи його темп має бути дещо швидшим від середнього. Читаючи за вчителем чи учнем, решта дітей має встигати читати мовчки.
12. Під час читання «Спринт» учні мають переглянути очима незнайомий текст. Далі вони кладуть пальці на початок рядка і рухають ними до кінця тексту вертикально від рядка до рядка.
13. Для читання «Розвідка» вчитель пише на дошці складні чи незрозумілі слова. Після обговорення значення та наголосу діти мають знайти їх в тексті.
14. Читання «Фініш», коли після команди «Старт» учні мають дочитати до вказаного вчителем місця в тексті якомога швидше. 
15. Повторне читання. Текст читається в нормальному темпі (2-3 абзаци). Діти стежать. Звучить команда: «Повтор!». Діти перечитують хором на великій швидкості.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача