UA Рус

Ключові рекомендації для вчителів щодо навчання дітей на тему безпеки в інтернеті

26 грудня 2022 615 Друк
Ключові рекомендації для вчителів щодо навчання дітей на тему безпеки в інтернеті

Освітній проєкт #stop_sexтинг презентував результати дослідження, що було проведене задля оцінки ефективності освітньої кампанії з безпеки дітей в цифровому середовищі, що була запущена проєктом #stop_sexтинг у 2018 р. з метою захисту українських дітей від сексуального насильства в інтернеті.

Результати дослідження показали, що діти:

  • краще усвідомлюють ймовірність подій в інтернеті, що негативно впливатимуть на їхнє життя;
  • краще визначають ситуації ризику;
  • визнають, що інтернет-користувачі є відповідальними за свою онлайн-поведінку;
  • більше готові підтримати тих, хто зіштовхнувся з онлайн-насильством чи іншим негативним досвідом в інтернеті;
  • знають більше про те, до кого звернутись у випадку виникнення небезпечної ситуації в інтернеті;
  • демонструють дотримання визначених правил та готовність до підтримки інших дітей, які можуть опинитися в ситуації небезпеки».
Підпишіться на email розсилку!

Фахівці проєкт #stop_sexтинг пропонують ключові рекомендації для вчителів щодо навчання дітей на тему безпеки в інтернеті:

  • уроки мають бути регулярними (1-2 рази на рік);
  • необхідно забезпечувати супровід дітей після уроку, наприклад, налаштування безпеки та приватності дітьми на власних гаджетах та у профілях соціальних мереж;
  • працювати над формуванням обізнаності про онлайн-безпеку серед батьків;
  • зміст навчальної програми має відповідати віковим особливостям дітей та їхнім актуальним потребам у навчанні з питань безпеки у цифровому середовищі;
  • варто комбінувати різні форми інтерактивних методів навчання (ігри, перегляд матеріалів, дискусії тощо);
  • необхідна попередня підготовка вчителя до проведення уроків, що включає як ознайомлення з методичними матеріалами освітньої програми і їх апробацію, так і проходження вчителями навчальних вебінарів;
  • формат проведення уроку (онлайн чи наживо) не впливає на ефективність;
  • необхідне інформування дітей про тему уроку до його проведення.

 

 

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача