Освітній проєкт #stop_sexтинг презентував результати дослідження, що було проведене задля оцінки ефективності освітньої кампанії з безпеки дітей в цифровому середовищі, що була запущена проєктом #stop_sexтинг у 2018 р. з метою захисту українських дітей від сексуального насильства в інтернеті.
Результати дослідження показали, що діти:
- краще усвідомлюють ймовірність подій в інтернеті, що негативно впливатимуть на їхнє життя;
- краще визначають ситуації ризику;
- визнають, що інтернет-користувачі є відповідальними за свою онлайн-поведінку;
- більше готові підтримати тих, хто зіштовхнувся з онлайн-насильством чи іншим негативним досвідом в інтернеті;
- знають більше про те, до кого звернутись у випадку виникнення небезпечної ситуації в інтернеті;
- демонструють дотримання визначених правил та готовність до підтримки інших дітей, які можуть опинитися в ситуації небезпеки».
Фахівці проєкт #stop_sexтинг пропонують ключові рекомендації для вчителів щодо навчання дітей на тему безпеки в інтернеті:
- уроки мають бути регулярними (1-2 рази на рік);
- необхідно забезпечувати супровід дітей після уроку, наприклад, налаштування безпеки та приватності дітьми на власних гаджетах та у профілях соціальних мереж;
- працювати над формуванням обізнаності про онлайн-безпеку серед батьків;
- зміст навчальної програми має відповідати віковим особливостям дітей та їхнім актуальним потребам у навчанні з питань безпеки у цифровому середовищі;
- варто комбінувати різні форми інтерактивних методів навчання (ігри, перегляд матеріалів, дискусії тощо);
- необхідна попередня підготовка вчителя до проведення уроків, що включає як ознайомлення з методичними матеріалами освітньої програми і їх апробацію, так і проходження вчителями навчальних вебінарів;
- формат проведення уроку (онлайн чи наживо) не впливає на ефективність;
- необхідне інформування дітей про тему уроку до його проведення.