UA Рус

"Про правила, наслідки і стосунки" - Інна Большакова

Про правила, наслідки і стосунки - Інна Большакова

CLASSROOM MANAGEMENT / Управління класом

Про правила, наслідки і стосунки

1. ПРАВИЛА І СТОСУНКИ

Правила класу важливі. Якими б чудовими не були загальні правила класу, як би ми не реагували на наслідки небажаної поведінки, наш клас перетвориться в казарму, якщо між нами, вчителями, і дітьми не буде теплих доброзичливих стосунків.

Фундамент успішного управління класом - хороші стосунки з учнями і правила, що діють.

2. АВТОРИТЕТ І АВТОНОМІЯ

Клас - це екосистема, у якій дотримується тонкий баланс між авторитетом вчителя і автономією учнів.

Учителі мають розглядати поведінку учнів в контексті власної поведінки, розмірковуючи про причини її появи і рішення щодо проблем, замість того, щоб надавати занадто великого значення формальній дисципліні (хоч без неї теж нікуди).

Іноді, коли учні бешкетують, вони просто демонструють нормальну, здорову поведінку у процесі розвитку. Для найбільш досвідчених вчителів здоровий клас - це такий клас, в якому учням надається розумна свобода дій, вчать думати про інших і керувати собою.

3. "М'ЯКА" РЕАКЦІЯ

Грейс Дірборн, автор книги «Свідоме управління класом», розробила серію багаторівневих варіантів вибору, оформлених «як наслідки, а не покарання», щоб дати учням більше свободи.

Наприклад, низкорівнева небажана поведінка може отримати «м'яку» реакцію вчителя:

• використайте жести, щоб спонукати учнів звернути увагу на це і виправити,

• швидко вимовіть ім'я дитини, що порушила поведінку без втягування у «велику битву».

4. БЕЗ ВАГАНЬ

Наслідки стають необхідними, якщо погана поведінка учнів зберігається: учнів можуть попросити взяти тайм-аут, щоб поміркувати над своїми діями. Найважчі наслідки – лист – пояснення або лист додому, чи зустріч з батьками застосовуються, якщо поведінка учня не змінюється.

Уникайте вагань, коли вам доводиться вирішувати ситуацію з деструктивною поведінкою, особливо коли учні порушують правило неодноразово.

Наша нездатність діяти може призвести до ще гіршої поведінки, а це призводить до надмірно складних розмов.

Підпишіться на email розсилку!

5. БАЛАНС

Важливо знаходити баланс між теплотою і певними дисциплінарними межами. Послідовність, але гнучкість. Теплота, але й вимога відповідальності. Свобода голосу для учнів, але залишайтесь лідером.

Для учнів старших класів формальна система правил класу може не працювати, але хороші стосунки завжди забезпечать потрібну для навчання атмосферу у класі.

Ще поговоримо про це...

Щиро smiley

Інна Большакова

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача