Укр Рус

Експерти з Гарвардського університету дослідили, як нейромережі впливають на навчання студентів

Експерти з Гарвардського університету дослідили, як нейромережі впливають на навчання студентів

Штучний інтелект вже активно проникає у наші будні. І хоч абсолютний інтелектуальний успіх ШІ ще попереду, проміжними результатами його роботи вже користаються тисячі людей. Експерти з Гарвардського університету дослідили, як успішність студентів впливає на їхнє бажання використовувати нейромережі у навчанні.

Більше половини опитаних виявилися готовими використовувати Chat-GPT при підготовці до занять. При цьому студенти з більш високою успішністю вважали за краще самостійно готувати домашні завдання на відміну від тих, хто навчається гірше. Серед студентів, зацікавлених у використанні Chat-GPT, більшість – юнаки, пише HUBZ

Результати наукового проекту опубліковані у збірнику “Цифрова гуманітаристика та технології в освіті” Science Alert. Психологи провели дослідження, щоб з’ясувати, як успішність студентів впливає на їхнє бажання використовувати технології штучного інтелекту при підготовці письмових робіт. У проекті взяли участь 104 студенти з Гарвардського університету та Інституту економіки Джорджії. Середній вік респондентів становив 24 роки, більшість опитаних становили дівчата (72%).

Подпишитесь на email рассылку!

З опитування стало зрозуміло, що більшість (575) готові використовувати технології штучного інтелекту (Chat-GPT) для написання рефератів, курсових і дипломних проектів. Інші відповіли негативно. 73% опитаних студентів ніколи не використовували Chat-GPT. Причому молоді люди з вищим показником успішності (середній бал 4,2) вважають за краще самостійно готуватися до занять. На відміну від студентів з нижчою успішністю (середній бал 3,8), котрі вказали, що готові користуватися плодами праці нейромереж.

Серед опитаних, які виявили бажання використовувати Chat-GPT у навчальних цілях, хлопців було більше – 34 особи або 75% від загальної кількості опитаних респондентів чоловічої статі. Охочих дівчат виявилося 25 або 45% від загальної кількості респондентів жіночої статі.

Результати дослідження свідчать про необхідність перегляду підходів до оцінки навчальних досягнень студентів. Варто звернути увагу розробників програм перевірки оригінальності тексту на можливі ризики, пов’язані з використанням таких технологій.

Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Інші новини

Показать больше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача