Укр Рус

10 рятівних ігрових вправ, які допомогжуть дітям вивільнити накопичену агресію

02 июля 2023 8689 Печать
10 рятівних ігрових вправ, які допомогжуть дітям вивільнити накопичену агресію

Дітям важко давати раду емоціям та накопиченій агресії – вони тільки вчаться розуміти та опановувати свої переживання. Та дорослі можуть і мають допомогти малечі – навчити виходити з цього стану у не деструктивний спосіб, безпечний як для самої дитини, так і для світу навколо. Для цього можна використовувати ігри та вправи, спрямовані на вгамування агресії. 

Добіркою із десяти ігор поділилося Міністерство охорони здоров’я України.

  • Гра “Видихнути хмару”: Під час цієї гри дитині потрібно уявити, що вона вдихає хмару і видихає її з певним звуком (наприклад, з грозою та блискавкою). На вдиху – розкрити руки, у такий спосіб показуючи розмір хмари, що вдихає дитина. На видиху – створити певний звук і зводити руки, ніби хмара зменшується, аж поки долоні не з’єднаються, як у ляск. Під час гри можна також тупотіти ногами;
  • “Собаки”: спочатку дитина й дорослі, які поруч, можуть “перетворитися” на лагідних песиків, що махають хвостиками. Потім – на злих собак та почати гарчати одне на одного. Наприкінці, заспокоївшись, знову стати добрими песиками;
  • “Докричатися до Місяця”: у цій вправі, за можливості, варто використати голос у повну силу. Уявити, що треба закричати так гучно, щоби почули на Місяці;
  • “Мішок для крику”: це схожа вправа до попередньої, адже тут теж потрібно використовувати голос. За реквізит можна обрати полотняну торбинку, наволочку, стакан чи коробку (щось одне) і кричати в якийсь із предметів усі свої образи (звуки, слова, речення). Закінчивши, потрібно зав’язати чи закрити свій “мішок для крику”;
  • “Подушковий бій”: можна боротися подушками, але зважати на розміри приміщення та інші предмети;
  • “Пружина”: спочатку потрібно присісти та міцно обійняти коліна. Із цієї пози треба швидко вистрибнути якомога вище, як пружина. Повторити кілька разів;
  • “Здути з місця”: дмухати одне на одного, ніби хочете здути когось із місця;
  • “Борці сумо”: можна засунути під одяг подушку і штовхатись, як борці в сумо;
  • “Каляки-маляки”: тут не треба малювати щось конкретне, а просто водити рукою по папері, стиснувши в кулаці олівець чи фломастер. Сам папір можна також порвати на дрібненькі частини й потім скласти з них якийсь колаж;
  • “Гострі пазурі”: можна уявити себе тиграми чи пантерами, які випускають пазурі й захищаються. Заспокоївшись, знову “перетворитися” на людину.

Головне, щоби дитина “випустила пару” і водночас не нашкодила ні собі, ні навколишнім, ні стосункам із ними. Так дитина навчиться розуміти, що коли кепський настрій – йому часто можна дати раду”, – додала пресслужба МОЗ.

Більше ігор та порад про те, як можна підтримати психічне здоров’я дитини під час війни можна знайти в брошурі ЮНІСЕФ «Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам».

 

Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Інші новини

Показать больше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача