Оніщук О. Р. Моніторинг якості освіти: європейський та вітчизняний досвід / О. Р. Оніщук // Педагогічний пошук. - 2021. - № 1. - С. 15–19.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Розкривається зміст поняття "освітній моніторинг", його класифікація, види, методи проведення. Аналізуються етапи становлення та розвитку оцінюванняякості освіти в Україні та інших європейських країнах, акцентується на характеристиці міжнародних моніторингових тестувань PISA та TIMSS, розглядається основна законодавчо-нормативна база цієї сфери, з'ясовується сучасний стан якості освіти за результатами останніх рейтингів.
Ключові слова: освітній моніторинг, інформаційний, базовий, проблемний, управленський моніторинг; PISA; TIMSS; методи проведення моніторингу.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом