Про це розповіла виконавчий директор Education Cannot Wait Ясмін Шеріф під час дискусії на тему: «Цифрова освіта. Забезпечення доступу до навчання під час повномасштабної війни", що відбулася в Укрінформі.
«Ми скоро запустимо, через кілька тижнів, спільно з Міністерством освіти і науки України спеціальну мультисекторальну програму з доволі суттєвим бюджетом, яка включає центри цифрової освіти для українських дітей. І ми хочемо залучити до цієї роботи бізнес-коаліції світу, аби вони допомогли з забезпеченням необхідних цифрових технологій і засобів для освітнього процесу. Презентація програми відбуватиметься Нью-Йорку», - повідомила Шеріф.
На даний, зауважила вона, для реалізації цієї програми необхідний досить великий бюджет, тому вкрай важлива підтримка бізнес-спільнот.
«Прогалина у фінансуванні складає 70 млн доларів, щоб закрити потреби українських дітей і підтримати дистанційне навчання дітей в Україні. Нам потрібно більше коштів і більше підтримки від партнерів», - сказала Шеріф.
Вона нагадала, що її організація, яка підтримує гуманітарну діяльність у сфері освіти, з початку війни активно співпрацює з Міністерством освіти і науки України та партнерами на місцях.
«Однак війна триває уже третій рік і діти, особливо у східних областях, страждають від неможливості доступу до освіти, тому нам потрібно рухатися значно швидше у питаннях гуманітарної підтримки і виходити на етап розвитку. Ми не можемо собі дозволити затримуватись на етапі допомоги. Ми маємо не тільки забезпечити дітей гаджетами, а повинні забезпечити підходами, технологією, філософією, яка закриє їхні освітні потреби», - наголосила виконавчий директор фонду.
Модератор дискусії і головний редактор журналу «Всесвіт» Дмитро Дроздовський нагадав, що Education Cannot Wait - перший фонд, який інвестував від початку війни на потреби українських дітей 6 млн доларів.
Крім цього, саме завдяки підтримці Ясмін Шеріф була організована Коаліція девайсів для українських дітей.
Дроздовський розповів, що найбільше постраждала освітня інфраструктура Донецької, Луганської, Харківської, Миколаївської та Херсонської областей.
Згідно з Оглядом гуманітарних потреб у 2023 році, зазначив він, близько 5,3 млн дітей та вчителів в Україні зазнали негативного впливу війни, з них 4,8 млн дітей потребують негайної освітньої підтримки, у тому числі 480 000 дітей з інвалідністю та особливими освітніми потребами.
Попри суттєві зусилля МОН у партнерстві з міжнародними донорами, через кумулятивний вплив COVID - 19 і триваючу війну гуманітарні потреби в секторі освіти залишаються значними. У 2024 році Український освітній кластер оцінив 1,2 млн дітей та вчителів як таких, що потребують гуманітарної підтримки.
Близько 330 тис. дітей та 68 тис. вчителів у 10 регіонах України потребують цифрових пристроїв для забезпечення онлайн-навчання через неможливість регулярного навчання офлайн.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом