Добровольська В. О. Інтегрований урок літературного читання та образотворчого мистецтва / В. О. Добровольська // Педагогічний пошук. - 2019. - № 2. - С. 58–60.
Анотація
Інтегровані уроки – надзвичайно перспективний формат шкільного навчання, ще недостатньо використовуваний у нас. Це – приклад вдалого поєднання матеріалу двох дисциплін на одну тему.
Ключові слова: вишиванка, вишивка, дизайнер, орнамент.
Dobrovolska V. O. Integrated Lesson of Literary Reading and Fine Arts.
Integrated lessons are an extremely promising format for schooling, yet not enough used by us. This is an example of a successful combination of the material of two disciplines on one topic.
Key words: embroidered chemise, embroidery, designer, ornament.
Тема. Оксана Караванська «Вишиванка». Оздоблення сорочки орнаментом.
Завдання:
– розширити і поглибити знання учнів про вишиванку як національну гордість українського народу, як вид декоративно-ужиткового мистецтва;
– познайомити дітей з творчістю української дизайнерки та письменниці Оксани Караванської;
– ознайомити з видами орнаментів;
– удосконалювати навички правильного й виразного читання, літературного аналізу твору;
– формувати мовленнєву компетентність, уяву, творчі здібності;
– розвивати навички і вміння малювати орнамент;
– виховувати бажання продовжувати і зберігати звичаї та традиції українців, плекати почуття любові до рідного краю.
Очікувані результати. Учень/учениця:
– знає найважливіші факти з біографії О . Караванської;
– правильно і виразно читає текст, аналізує літературний твір;
– виконує творчі види завдань до прочитаного;
– розрізняє види орнаментів, уміє оздоблювати ними сорочку;
– зберігає й поважає звичаї і традиції українського народу.
Обладнання: хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3–4 класах серії «Шкільна бібліотека», презентація, фотографії вишиванок, шаблони сорочок, малюнки з орнаментами, кольорові олівці, фломастери.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом