Укр Рус

Конспект уроку: Органи чуття

15 ноября 2021 865 Печать
(0)
Для кого 1 класс
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Конспект уроку з ЯДС для 1 класу

Тема: Органи чуття.

Мета: познайомити учнів з органами чуття (очі, вуха, ніс, язик, шкіра), та їхньою роллю в житті лю­дини, через практичну діяльність навчитися називати та вказувати на  їх; розвивати вміння швидко виконувати інструкційні команди вчителя (під час парної та групової роботи), розви­вати мовлення; виховувати поважне ставлення до свого тіла, прищеплювати санітарно-гігієнічні навички догляду за шкірою.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.

Хід уроку:

Організаційний момент
1.Перевірка готовності до уроку.
2.Привітання.
3.Вправа в групах «Серденько побажань»

(учні передають в своєму ряду одне серденько та бажають один одному гарного дня, роблять комплімент, говорять слова підтримки та віри в товариша)

Актуалізація опорних знань
1.Бесіда

Діти, над якою темою працювали на минулому уроці?
Що нового дізналися?
Як гадаєте, де в житті стануть корисними набуті знання та вміння?

2.Фенологічні спостереження
Яке сьогодні число?
Який день тижня?
Яка зараз пора року?
Який зараз місяць?
Опишіть стан неба.
Яка погода переважала протягом тижня?
Коли в останнє були опади?
Що можете сказати про живу та неживу природу?

Повідомлення теми уроку
Сьогодні на уроці ми познайомимось з органами чуття людини. Дізнаємось в чому полягає їх важливість та значення для життя людини.

Робота за темою уроку
Бесіда

Поділіться своїми спостереженнями. Якими способами ви пізнаєте оточуючий світ?
Відгадайте загадки. Слова-відгадки підкажуть вам, за допомогою чого людина пізнає світ.

Крутиться-вертиться, а в ополонку не впаде. (Язик)

Два братики через дорогу живуть,
Один одного тільки в дзеркалі бачать. (Очі)

У двох матерів по п’ять синів і всім одне ім’я. (Руки)

Сопе, хропе, часом чхає, сюди-туди зазирає,
на морозі замерзає, бо одежини не має. (Ніс)

Самі мовчать, а нам допомагають почути тих, хто розмовляє й весело співає. (Вуха)

Творча робота в парах
Діти, зараз кожна з пар отримає в конверті малюнок. Ваше завдання спробувати придумати загадку до зображення.

Гра «Мої відчуття»
(кожен учень отримує яблуко/грушу/цукерку.. будь що)

  • Якого кольору у вас ….?
  • Завдяки якому органу чуття ви це дізналися? (зір, очі)
  • Який на дотик? Що допомогло це відчути? (тверде, м’яке, гладеньке,).(шкіра)
  • Як це змогли проаналізувати? (доторкнулися)
  • Який смак? (діти смакують)
  • Завдяки якому органу чуття змогли це відчути?(язик)
  • А як зрозуміти духмяне воно чи ні?(понюхати)

Інтерактивна технологія «Асоціативний кущ»
Створення асоціативних фраз до словосполучення «органи чуття людини»

Проблемне запитання
Уявімо, що людина втратила можливість використовувати якийсь із органів чуття. Чи зміниться від цього її життя? Як саме?

Узагальнення і систематизація
Робота з підручником

Гра “Вгадай, що в руці”
Вчитель складає в мішечок різні предмети (крейду, олівець, гумку…) дитина має на дотик відчути що тримає в долоні.

Гра «Доторкнись»
Вчитель називає словосполучення, а учні мають доторкнутися до того органу чуття, який допомагає їм це відчути.(кислий лимон, холодний душ, ароматна троянда…)

Робота в групах
Поділ на групи за допомогою цеглинок ЛЕГО, діти дістають з мішечка цеглинку певного кольору, потім об’єднуються у групи.Кожна група отримує одну картку (смак, дотик, слух, зір, нюх). Дітям треба підготувати презентаційну розповідь до відповідного слова, а потім розповісти іншим учням так, щоб вони здогадались яке слово описувалося.

Закріплення та осмислення знань
Самостійна робота на картках (учні встановлюють відповідність)

Підсумок уроку
1. Бесіда

Над якою темою працювали на уроці?
Які ваші враження?
Що нового дізналися?

2. Робота з кубиком Блума по темі урока

Место в рейтинге новостей: 125 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача