Укр Рус

Конспект уроку: Жива й нежива природа

15 ноября 2021 893 Печать
(0)
Для кого 1 класс
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Конспект уроку з ЯДС для 1 класу

Тема: Жива й нежива природа.

Мета: познайомити учнів з поняттям «жива і нежива природа», відпрацьовувати вміння розрізняти ці поняття шляхом виконання практичних робіт; розвивати логічне мислення, бажання дізнаватись нове; виховувати поважне ставлення до природи.

Обладнання: роздатковий матеріал.

Хід уроку:

Організаційний момент
1.Перевірка готовності до уроку.
2.Вправа «Часточка доброти»

Потисніть руку своєму сусідові, передайте часточку своєї доброти товаришу, скажіть приємне слово, побажайте успіхів в навчанні та посміхніться. Відчуйте, як приємно не лише отримувати компліменти в свою адресу, але і як прекрасно дарувати їх іншим.

Актуалізація опорних знань.
1.Інтерактивна технологія «Мікрофон»
Продовжить думку: Осінь – це пора року, коли….

2. Фенологічні спостереження.
Робота з календарем погоди.

Гра «Цікаві факти про мою країну.
Робота проводиться по рядах. Чий ряд назве більше цікавих фактів, той і переміг.

Хвилинка релаксації
Уявіть собі, що ви опинились на галявині, довкола вас співають пташки та повільно в горі пропливають хмаринки. В далині видніється ліс, напевно, в ньому багато звірів та комах. Позаду вас гори із засніженими верхівками. На серці приємно, чисте повітря наповнює тіло бадьорістю та позитивом. Відкриваємо оченята.

Робота над загадками

Із-під гірки, з-під крутої
Прокрадається норою
Та й до моря утіка
Через лози по ярках.
(Річка)

Не скляний він, не з металу,
А прислухайтесь – дзвенить,
Риє землю він розталу
І тихесенько бринить.
( Струмок)

Мене різали, топтали,
і товкли, й перевертали.
Мужньо я усе стерпіла,
врожаями відплатила.
(Земля)

Як рушає мандрувати, —
треба з ліжечок вставати.
Як іде за обрій спати, —
час малятам спочивати.
(Сонце)

Руда і хвіст пухнастий має, а не лисичка
(Білочка)

Весь день відпочивають, а прийде ніч по небу блукають.
(Зорі)

Рогатий, а не бик.
(Місяць)

Проблемне запитання
 Давайте проаналізуємо відповіді. Чи всі вони схожі? Аргументуйте свою відповідь.

Повідомлення теми уроку
Сьогодні на уроці ми дізнаємось що належить до живої, а що до неживої природи. Практично закріпимо знання.

Вивчення нової теми
Читання вірша завчасно підготовленим учнем

Подивися і скажи,
Що навколо бачиш ти?
Ось тут небо голубе,
Ось тут сонце золоте.
Вітер з квіточками грає,
Хмарка в небі пропливає.
Поле, річка і трава,
Пустелі, гори та моря,
Звірі, птахи в небесах,
Грім, тумани і роса.
І комахи, і людина,
І блакитні чисті води –
Це називається ПРИРОДА.

Пояснення вчителя
Природа поділяється на живу та неживу. До живої відносять все, що :

  • народилося,
  • росте,
  • розвивається,
  • дихає,
  • живиться,
  • вмирає.

Робота в парах.
Поміркуйте, порадьтеся та назвіть, що ми можемо віднести до живої природи?

Перегляд тематичного відео

 

Фіз.хвилинка

Робота з підручником за темою уроку.

Практикум. Робота в групах.
Діти, зараз кожна група отримає картку. Ваше завдання розфарбувати лише ті малюнки, про які ми можемо сказати, що це належить до живої природи.

Закріплення та осмислення знань

Вправа «Вільний мікрофон»
Перед вами таблиця. Хто може дивлячись на неї розповісти як можна більше інформації про тему, яку ми сьогодні вивчали?

Узагальнення і систематизація

Самостійна робота
(Заповнення таблиці: письмово, схематично, за допомогою малюнків)

Творча робота з лего
Діти, попрацюйте в парах. Створіть з цеглинок лего приклад живої або неживої природи.
Потім виспробуєте пофантазувати та відгадати задум іншої пари.

Підсумок уроку
Рефлексія

 

Место в рейтинге новостей: 120 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача