Укр Рус

Неоднозначний образ Гобсека (Конспект уроку за технологією зустрічних зусиль, 9 клас)

15 июля 2021 603 Печать
(0)
Предмет Образование
Опубліковано 29.12.2017
Цитування

Томчук Т. О. Неоднозначний образ Гобсека (Конспект уроку за технологією зустрічних зусиль, 9 клас) / Т. О. Томчук // Педагогічний пошук. - 2017. - № 4. - С. 62–64.

Автори Томчук Т. О.
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Анотація

У руслі пошуку сучасних підходів до навчання заслуговує на увагу побудова уроку, витриманого в технології зустрічних зусиль (автор – доктор педагогічних наук Є. В. Коротаєва), в якій освоєння нових знань ґрунтується на взаємопідтримці обох сторін – і вчителя, й учня. Це творчо-пошуковий процес, під час якого вчитель є спостерігачем або керівником, співучасником або організатором, радником або помічником, але в кожній ролі керується гаслом: «Не можна підносити знання готовими, треба кожне нове відкриття робити разом із дітьми».

Ключові слова: скупій, влада, гроші, психологія, суперечливість.

Технологічна карта уроку, побудованого відповідно до технології зустрічних зусиль, складається з п’яти основних етапів:

– Занурення.

– Контрольно-підготовчий етап.

– Виклик.

– Співтворчість.

– Рефлексія.

Ця педагогіка формує позитивну мотивацію до навчання, підвищує культуру розумової праці його суб’єктів, виробляє навички спільних дій, виховує свідоме ставлення до процесу і результату навчальної діяльності, створює сприятливу атмосферу співтворчості. Це сприяє високому рівню засвоєння знань, а також поважному, емоційно позитивному, усвідомленому сприйняттю себе та іншого як активних учасників освітнього процесу.

***

Тема: « Неоднозначний образ Гобсека (за однойменною повістю Оноре де Бальзака)».

Мета: визначити причини неоднозначності Гобсека, «філософа і скнари»; вияснити особливості поєднання в образі головного героя елементів романтизму й реалізму; розширити знання учнів про формування образів скнар у світовій літературі; розвивати асоціативне мислення дітей та вміння працювати з художнім текстом; виховувати кращі моральні якості.

Обладнання: виставка книг «Найвідоміші скнари світу», записи на дошці, тексти повісті «Гобсек».

Тип уроку: урок узагальнення засвоєних знань, побудований за технологією зустрічних зусиль.

 

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 407 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача