Укр Рус

Задачі-оцінки. Розв’язування задач

08 июля 2021 324 Печать
(0)
Опубліковано 22.09.2017
Цитування

Татарин А. У. Задачі-оцінки. Розв’язування задач / А. У. Татарин, О. Б. Татарин // Педагогічний пошук. - 2017. - № 3. - С. 41–45.

Автори Татарин А. У.
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Анотація

На уроці, в ході захисту проекту, формується достовірно фізичний науково-дослідний підхід до явищ навколишнього світу, здатність бачити у цьому світі прояви фізичних теорій і законів. 

Ключові слова: задачі-оцінки, робота, енергія, тиск, механічний рух, сила. 

Мета: поглибити знання учнів з розділу «Механічний рух. Взаємодія тіл. Сила. Механічна робота і енергія», залучити кожного учня до активного пізнавального процесу; формувати навички дослідницької діяльності; розвивати уміння і здібності учнів працювати самостійно; сприяти розширенню кругозору, підвищенню ерудиції, розвитку інтересу до експериментальної фізики; виховувати особисту відповідальність за виконання колективної роботи.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

Форма проведення: захист проекту.

Обладнання: смарт-дошка, мультимедійний проектор, електронна презентація у форматі Microsoft Power Point.

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 440 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача