Укр Рус

Шляхи підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови за допомогою гри

(0)
Опубліковано 07.03.2019
Цитування

Гребенюк А. С. Шляхи підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів на уроках за допомогою гри / А. С. Гребенюк, І. Є. Сокольська // Педагогічний пошук. - 2019. - № 1. - С. 53–56.

Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Анотація

Як пробудити цікавість у дітей при вивченні англійської мови? Питання, на яке шукаємо відповідь протягом усієї своєї професійної діяльності. У цій статті пропонуються ідеї щодо ефективного застосування гри при вивченні мови, адже гра націлена на те, щоб навчити учнів усвідомлювати мотиви свого навчання, поведінки у грі та житті.

Результативність ігор залежить від систематичного їх використання, від цілеспрямованості ігор у поєднанні зі звичайними вправами. Використовуючи рольові ігри, учні засвоюють багато лексики, долають мовний бар’єр. Отже, гра сприяє навчанню. Вчимо та вчимося граючись!

Ключові слова: гра, заняття, кмітливість, багаторазове повторювання, пізнавальна активність, інтелектуальна діяльність, мовний вплив, спонтанність, ігрова конструкція.

Hrebeniuk A. S., Sokolska I. Ye. The Ways to Increase the Motivation of Students’ Speech Activity Through the Game.

How can we awaken students’ interest teaching them English? This is the question we are looking for the answer to? Some ideas of using teaching games are offered in the article. Games help students to understand the aim of their studying. They make studying process easier, more interesting and more practical. The results of using games depend on how systematically we use them? how often we combine them with ordinary training exercises. Thanks to games children can learn lexics as much as possible, train grammar rules, speak English fluently, sing songs etc. So, games are our helpers, try to use them!

Key words: game, lesson, brightness, multiple repetition, cognitive activity, intellectual activity, linguistic influence, spontaneity, game construction.

Постановка проблеми. Викладання є мистецтво, а не ремесло, – в цьому суть учительської справи. Перепробувати десятки методів і вибрати свій, переглянути десятки підручників і не додержуватися їх неухильно – це єдиний можливий спосіб живого викладання. Саме такий підхід ми рекомендуємо, щоб уникнути штампів, стереотипів, повторів та одноманітності. Великим досягненням сучасної системи освіти є право вчителя іноземної мови на вільний вибір засобів навчання. Не можна досягнути головної мети – оволодіти іншомовним міжкультурним спілкуванням через формування і розвиток міжкультурної комунікативної компетенції, – використовуючи один підручник. Потрібно відмовлятися від індивідуальної та фронтальної роботи в класі на користь взаємодії в парах, групах, командах. Наблизити навчальну ситуацію на уроці до реального спілкування – таке завдання кожного вчителя іноземної мови. Це нелегка справа, оскільки не секрет, що, починаючи з 7–8 класу, погіршується ставлення багатьох учнів до вивчення іноземної мови.

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 326 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача