Укр Рус

Використання електронного освітнього ресурсу для організації самостійної роботи слухачів у закладі післядипломної педагогічної освіти за змішаною формою навчання

11 августа 2021 331 Печать
(0)
Опубліковано 03.10.2019
Цитування

Олешко П. С. Використання електронного освітнього ресурсу для організації самостійної роботи слухачів у закладі післядипломної педагогічної освіти за змішаною формою навчання / П. С. Олешко, І. Л. Оксенюк // Педагогічний пошук. - 2019. - № 3. - С. 21–26.

Автори Олешко П. С.
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Анотація

Подано особливості організації самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації за допомогою електронних освітніх ресурсів (платформ) із використанням змішаної (очно-дистанційної) форми навчання.

Ключові слова: самостійна робота, самоосвіта, електронний курс, платформа, Інтернет, електронні ресурси, дистанційна освіта, інформаційно-комунікаційні технології.

Oleshko P. S., Okseniuk I. L. The Usage of Electronic Educational Resource for Organization of Participants Individual Work in the Institution of Postgraduate Pedagogical Education According to Blended Learning Technology.

The features of advanced training courses participants individual work organization by means of electronic educational resources (platforms) with the use of blended (full-time and distance) form of training are considered in this article.

Key words: individual work, self-education, e-course, platform, Internet, electronic resources, distance education, information and communication technologies.

Постановка проблеми. У післядипломній педагогічній освіті на зміну застарілій моделі приходить нова модель навчання, заснована на таких положеннях: у центрі технології – слухач; в основі навчальної діяльності – співробітництво; слухачі відіграють активну роль у навчанні; суть технології – розвиток здатності слухачів до самонавчання. Самонавчання – це спрямована індівідуумом діяльність на самостійне отримання знань і досвіду. Пріоритет самостійності навчання є одним із принципів теорії навчання дорослих, який активно проявляється під час підвищення кваліфікації і передбачає самостійну діяльність як основний вид навчальної роботи слухачів, тобто самостійну організацію свого навчання. Найбільш ефективна вона в інформаційно-освітньому

середовищі на основі різних інструментальних платформ.

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 413 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача