Укр Рус

Ковід-урок

05 жовтня 2020 1794 Печать
(0)
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Урок на тему: «Життя врятує обізнаність!»

Мета: познайомити учнів з особливостями життя в період пандемії, навчитись розрізняти правдиву інформацію та міфи про ковід 19; практично засвоїти теоретичні знання виконуючи відповідні завдання; розвивати почуття відповідальності за власне здоров’я; виховувати поважне ставлення до оточуючих.

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
  • загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури;
  • соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в парній роботі;
  • громадянської – бережливо ставитися до свого здоров’я, та здоров’я оточуючих;
  • спілкуватися державною, рідною мовою – лаконічно та чітко формулювати відповіді;
  • загальнокультурна - застосовувати навички мовлення та норми відповідної мовної культури; використовувати, при нагоді, рідну й іноземні мови у активній взаємодії.

                                                     Хід уроку

Орг.момент.

Перевірка готовності до уроку.

Привітання

Доброго ранку - сонце привітне!
Доброго ранку - небо блакитне!
Доброго ранку -у небі пташки!
Доброго ранку - зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!
- Я хочу, щоб сьогоднішній урок пройшов під девізом:

                                          Міркуйте, думайте, відповідайте,

                                              Знання нові ви здобувайте.

- Адже зараз особливий час. Ми маємо бути сумлінними та свідомим громадянами своєї країни та колективно працювати над тим, щоб наша країна була не лише квітучою, але й здоровою.

Повідомлення теми уроку

- Сьогодні тема нашого уроку «Життя врятує обізнаність!» не випадково, адже всі ми опинились в ситуації, коли наше здоров’я залежить від нашої колективної відповідальності.

Робота над темою уроку

- Всі ви багато разів чули це слово «корона вірус», а чи знаєте що воно означає?
- Сьогодні я допоможу вам розібратись в важких поняттям простими словами.

                                             Що таке коронавірус?

Перегляд тематичного відео

- Ми часто чуємо слово «пандемія», але не всі знають що воно означає. Пропоную переглянути відео та дізнатися.

                                              На що схожий COVID?

- Насправді, цей вірус легко сплутати з іншими респіраторними захворюваннями, бо симптоматика дуже схожа. Давайте розберемось, в яких випадках треба звертатись за допомогою до лікаря.

                                              Навіщо людям маски?

Практична робота

- Чи знаєте ви як вірно носити маски?
- Хто може продемонструвати?
- Які бувають маски? Яка між ними різниця? (одноразові, та багаторазові, що можна прати)
- На якому з малюнків у хлопчика вірно одягнена маска?
- Які поради ти можеш дати хлопчикам які невірно одягли маски?

- МОЗ рекомендує, щоб маска захищала, а не шкодила, треба правильно нею користуватися. Змінюйте її кожні 2-4 години, не торкайтеся її зовнішнього боку, утилізуйте та в жодному разі не використовуйте повторно!

Практична робота в парах

- Діти, я підготувала вам ось такі наліпки (вирізаєте з паперу, а потім наклеюєте на скотч). Давайте поміркуємо та приклеїмо їх в нашому класі.
Порадьтеся з сусідом по парті та запропонуйте, куди в нашому кабінеті буде доречним прикріпити таку інформацію.

                                                  Температурний скринінг – що це?

Бесіда (зв’язок з життям)

- Чи бували у вас ситуації за період карантину, коли в місцях загального скупчення людей у вас на вході перевіряли температуру?
- А ви знаєте чому?
- А коли людину не пустять? (коли температура підвищена, є ризик хвороби)

Проблемне питання

- Погляньте на малюнок. На обох видно, що людині перевіряють температуру. Під час пандемії який спосіб перевірки більш доречний? Чому?

Практична робота

- Пропоную зараз скористатись безконтактним термометром та виміряти температуру на різних частинах тіла. Проаналізуємо отримані результати та зробимо висновки.

                                                    Міфи про COVID

- У зв’язку з пандемією виникло багато міфів про цей вірус. Давайте зараз розберемось, чому можна вірити, а яка інформація неправдива!

Гра «Правда чи міф»

- Я зараз читаю речення, а ви кажете своє передбачення. Міф чи правда. Потім перевіряємо інформацію на слайдах. (Ви з конспекту читаєте перші речення. Наприклад, часник захищає від зараження корона вірусом…..)

Корисні поради

- Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як треба себе вести та що робити, щоб ваше життя було в безпеці.
- Давайте розглянемо слайд і спробуємо самостійно розробити ці поради використовуючи підказки зображені на інформаційному бюлетні.

Підсумок уроку

Рефлексія

● Сьогодні я дізнався...
● Було цікаво...
● Було складно...
● Я зрозумів, що...
● Тепер я зможу...
● Я навчився...
● У мене вийшло...
● Я зміг...

Место в рейтинге новостей: 49 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку, ви отримуєте:

  • унікальні знання;
  • досвід;
  • підвищення кваліфікації;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача