UA Рус

Формування готовності педагогів до використання квест-технології у професійній діяльності

07 лютого 2022 6884 Друк
(0)
Опубліковано 06.05.2021
Цитування

Камінська В. В. Формування готовності педагогів до використання квест-технології у професійній діяльності / В. В. Камінська // Педагогічний пошук. - 2021. - № 1. - С. 10–14.

Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Анотація

Висвітлюється актуальність використання інноваційних технологій, зокрема квест-технології у системі післядипломної педагогічної освіти та STEM-освіти. Узагальнено результати соціологічного опитування щодо готовності педагогів до використання квест-технології у фаховій діяльності; проаналізовано фактори, що стимулюють та перешкоджають упровадженню квест-технології у фаховійдіяльності; проаналізовано фактори, що стимулюють та перешкоджають упровадженню квест-технології; окреслено форми роботи щодо професійного розвитку педагогів із проблеми.

Ключові слова:  освітній процес, професійна діяльність, інноваційні технології, квест-технологія, мініквести, освітній вебквест, форми роботи. 

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 60 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача