Камінська В. В. Формування готовності педагогів до використання квест-технології у професійній діяльності / В. В. Камінська // Педагогічний пошук. - 2021. - № 1. - С. 10–14.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Висвітлюється актуальність використання інноваційних технологій, зокрема квест-технології у системі післядипломної педагогічної освіти та STEM-освіти. Узагальнено результати соціологічного опитування щодо готовності педагогів до використання квест-технології у фаховій діяльності; проаналізовано фактори, що стимулюють та перешкоджають упровадженню квест-технології у фаховійдіяльності; проаналізовано фактори, що стимулюють та перешкоджають упровадженню квест-технології; окреслено форми роботи щодо професійного розвитку педагогів із проблеми.
Ключові слова: освітній процес, професійна діяльність, інноваційні технології, квест-технологія, мініквести, освітній вебквест, форми роботи.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном