Гребенюк А. В. "Напіврозпад фактів" як проблема та стимул у розвитку сучасної середньої освіти / А. В. Гребенюк // Педагогічний пошук. - 2021. - № 1. - С. 6–9.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Стаття призначена ознайомити педагогів з коцепцією "напіврозпаду фактів", що містить критерії для оцінки застарівання інформації. Спираючись на цю концепцію, автор пропонує напрямки вирішення низки проблем, пов'язаних із неактуальною та недостовірною інформацією в системі середньої освіти, врахування описаних принципів оновлення наукового знанняпри плануванні освітнього процесу.
Ключові слова: факт, фактчекінг, пропедевтика, середня освіта, наукова картина світу, науковий світогляд.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном