UA Рус

Моніторинг якості освіти: європейський та вітчизняний досвід

08 лютого 2022 4163 Друк
(0)
Предмет Освіта
Опубліковано 06.05.2021
Цитування

Оніщук О. Р. Моніторинг якості освіти: європейський та вітчизняний досвід / О. Р. Оніщук // Педагогічний пошук. - 2021. - № 1. - С. 15–19.

Автори Оніщук О. Р.
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Анотація
Розкривається зміст поняття "освітній моніторинг", його класифікація, види, методи проведення. Аналізуються етапи становлення та розвитку оцінюванняякості освіти в Україні та інших європейських країнах, акцентується на характеристиці міжнародних моніторингових тестувань PISA та TIMSS, розглядається основна законодавчо-нормативна база цієї сфери, з'ясовується сучасний стан якості освіти за результатами останніх рейтингів.

Ключові слова: освітній моніторинг, інформаційний, базовий, проблемний, управленський моніторинг; PISA; TIMSS; методи проведення моніторингу. 

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 132 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача