Укр Рус

Стежками доброти й любові (Пізнавальна подорож творами В. О. Сухомлинського, 4 клас)

19 липня 2021 326 Друк
(0)
Опубліковано 07.06.2018
Цитування

Магдисюк Л. С. Стежками доброти й любові / Л. С. Магдисюк // Педагогічний пошук. - 2018. - № 2. - С. 66–71.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Анотація

Цей виховний захід спрямований на формування найкращих людських рис (бажання творити красу та добро, поважати старших, піклуватися про ближніх, любити рідну землю), на розвиток образного мислення й мовлення дітей шляхом використання інтерактивних методів і прийомів навчання («Вправа з дзеркалом»; «Повідомлення дослідників»; ігровий прийом «СМС»; логічні вправи «Роз’єднай слова», «Зазирни в словник», «Віднови послідовність речень», «Склади фанфік»; літературна вікторина, інсценізація твору; мотиваційні прийоми «Хвилини декламування», «Зернятко доброти», «Дерево добра та любові») – через групову роботу та роботу в парах.

Ключові слова:любов, доброта, краса, чуйність, доброзичливість, повага, бережливість, небайдужість, піклування, радість.

Мета:

– ознайомити дітей зі сторінками Святого Письма, біографією та творчістю В. Сухомлинського, розвивати здатність виражати свої емоції, вміти проводити оцінку життєвих ситуацій з точки зору Господніх заповідей, загальноприйнятих норм і цінностей;

– формувати найкращі людські риси, бажання житии серед краси, яку створив Бог, творити красу та добро, розширити уявлення про те, що добра, чуйна людина завжди допомагає іншим, береже природу, поважає старших, піклується про ближніх, любить рідну землю;

– виховувати почуття чуйності, доброзичливості, небайдужості та повагу до людей; шанобливе ставлення до Біблії;

– організувати спільний пошук шляхів розв’язування завдання, спонукати до дії за принципами моралі «Будь творцем добра, краси та радості, як вчить Святе Письмо».

Комунікативні цілі:

– вчитися працювати в колективі, висловлювати свої думки, слухати і розуміти інших, спільно домовлятися про правила роботи й виконувати їх;

– знаходити відповіді на поставлені запитання, використовуючи свій життєвий досвід, Святе Письмо й отриману інформацію.

Освітні цілі:

– продовжувати ознайомлення з Біблією та творами В.О.Сухомлинського;

– пробуджувати інтерес до їх читання.

Читацькі цілі:

– розвивати образне мислення і мовлення дітей, удосконалювати техніку свідомого виразного читання, навчати учнів стежити за логікою опису подій.

Обладнання: Біблія, комп’ютер, портрет В. Сухомлинського, ілюстрації, мікрофон, коробка із дзеркалом, аркуші з написаними віршами зі Святого Письма, сердечка, дерево з листочками, велике дерев’яне серце, сонечка, різнокольорові стрічки, малюнки, матеріал для оригамі.

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 468 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача