Укр Рус

Бінарні уроки як форма STEM-орієнтованої організації освітнього процесу

(0)
Опубліковано 26.12.2019
Цитування

Мирончук О. П. Бінарні уроки як форма STEM-орієнтованої організації освітнього процесу / О. П. Мирончук, М. Б. Трофімук, М. Р. Кащенюк // Педагогічний пошук. - 2019. - № 4. - С. 57–61.

Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Анотація

Наведено приклади організації STEM-орієнтованого навчання шляхом проведення бінарних уроків як способу формування в здобувачів освіти цілісного, системного світогляду, пізнавального інтересу, життєвих компетенцій. Стаття буде корисною для вчителів, корті цікавляться проблемами реалізації STEM-навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу в закладах загальної середньої освіти.

Ключові слова: бінарний урок, STEM-навчання, між предметні зв’язки, науковий світогляд, пізнавальна діяльність.

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 343 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача