Рубльова Н. О. Цифрова компетентність педагога – засіб для підвищення фахової майстерності / Н. О. Рубльова // Педагогічний пошук. - 2020. - № 4. - С. 49–55.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Охарактеризовано цифрову компетентність та як вона може стати у пригоді освітянам для піднесення професійної майстерності. Проведено огляд і порівняння методів та засобів, з якими має бути обізнаний сучасний учитель. Висвітлюються можливості програмного забезпеченнязагального і спеціального призначення, зокрема, різноманітних програмних засобів, онлайн-сервісів для інтерактивного спілкування, а також сервісів інтернету і мережевих засобів зв'язку для підвищення якості освітнього процесу в цілому, розвитку цифрової компетентності вчителів. Значна увага приділена різним рівням цієї компетентності, що формують освітній онлайн-простір і впливають на їх розвиток, сприяють сомоосвіті та розширяють рамки й можливості професійної реалізації, суттєво покращують обмін інформацією та власними напрацюваннями.
Ключові слова: цифрова компетентність, інтерактивне спілкування, засоби ІКТ, рамка цифрової компетентності, програмне забезпечення загального і спеціального призначення, сервіси інтернету; мережеві засоби зв'язку.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном