UA Рус

Організація роботи вчителя та його асистента в інклюзивному класі початкової ланки

(0)
Опубліковано 07.06.2018
Цитування

Крисак С. А. Організація роботи вчителя та його асистента в інклюзивному класі початкової ланки / С. А. Крисак // Педагогічний пошук. - 2018. - № 2. - С. 47–52.

Автори Крисак С. А.
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Анотація

Подано практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням, зокрема, як складати план-конспект уроку, в якому інтегрувати навчальний матеріал відповідно до індивідуальних особливостей учня.

Ключові слова: інклюзивна освіта, методи навчання, адаптація.

Постановка проблеми. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.

Звичайно, рпи навчанні дітей з особливими потребами постають певні труднощі, долаючи які, потрібно враховувати стан здоров’я та можливості школяра. Для цього використовують різні методи інклюзивної освіти.

Інклюзивне навчання означає, що всі учні одержують освітув звичайних класах. Це не означає, що учень не може залишити клас із якихось причин. Кожен із них може отримати індивідуальну допомогу з того чи іншого предмета.

Особливо відповідальною є організація цієї роботи в початковій ланці.

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 350 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача