Гребенюк М. П. Використання програмних засобів для виявлення плагіату в наукових та методичних роботах / М. П. Гребенюк // Педагогічний пошук. - 2019. - № 4. - С. 71–74.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Розглянуто поняття плагіату, його види та причини виникнення. Описано роль соціалізованого програмного забезпечення щодо виявлення текстових неправомірних збігів.
Ключові слова: плагіат, академічна доброчесність, оригінальність тексту, програми для перевірки тексту на унікальність.
Постановка проблеми. Питання плагіату в наукових та методичних роботах – одне з найсуттєвіших для освітньої спільноти України. Плагіат – це наслідок багатьох причин, які беруть початок зі школи та перших років навчанняу закладі вищої освіти. Повагу до авторської думки та дотримання принципів академічної доброчесті треба запроваджувати ще зі школи, разом із формуванням культури академічного письма, і як результат – прищеплювати нетерпимість до плагіату як одного із найбільш розповсюджених порушень цих принципів. Аби запобігти тому, що роботу можна списати чи завантажити з мережі, перевірку робіт на плагіат потрібно запроваджувати і для школярів.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном