Укр Рус

Медіаінфoрмаційна грамoтніcть у піcлядиплoмній педагoгічній ocвіті

18 серпня 2021 805 Друк
(0)
Опубліковано 03.10.2019
Цитування

Сташенко М. О. Медіаінфoрмаційна грамoтніcть у піcлядиплoмній педагoгічній ocвіті / М. О. Сташенко, О. В. Рудь // Педагогічний пошук. - 2019. - № 3. - С. 29–32.

Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Анотація

Обгрунтовано важливість інтегрування медіаосвіти і медіаінформаційної  грамотності в освітню програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Ключові слова: медіаосвіта, медіаграмотність, медіакультура.

Постановка проблеми. Сучасний світ по праву називають світом масових комунікацій. Збільшення числа каналів радіомовлення, телебачення, інформаційних технологій систематизації даних (телетекст, телеінтернет), бурхливий розвиток комп.ютерних мереж, відео і DVD-технологій, розвиток кіно, фотографії – усе це змушує говорити про якісні зміни загальнопланетарної культури, які справляють кардинальний вплив на національні культури.

Медіаосвіта є частиною основних прав кожного громадянина будь-якої країни на свободу самовираження і права на інформацію та інструментом підримки демократії.

У Конституції України (ст.34) визначено:

«Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань.

Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб – на свій вибір».

Дітям шкільного віку доводиться стикатися з постійно зростаючим потоком інформації. Вони відчувають значні труднощі, коли ім. необхідно проявити пошукові навички, самостійно критично оцінити отриману інформацію.

Зважаючи на те, що медіа грамотність виступає як значуща якість особистості дитини шкільного віку, актуальною є проблема розвитку комунікативної культури особистості засобами медіаосвітньої діяльності, уміння володіти рідною мовою. Ця проблема є однією з пріоритетних у педагогіці, оскільки прогрес суспільства – це шлях постійної творчості, подолання стереотипів, вироблення нових, нестандартних, несподіваних ідей, оригінальних підходів і шляхів до їх втілення.

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 288 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача