Тема: Письмо малої букви "з". Написання складів та слів із буквою "з". Складання і записування речень.
Мета: ознайомити дітей з малою буквою з; навчити учнів писати малу букву з; навчати написанню складів та слів з цією буквою; розвивати у дітей навичку складання та записування речень, вміння правильності написання букв, фонематичний слух; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати поважне ставлення до результатів власної роботи.
Обладнання: роздатковий матеріал.
Хід уроку
1. Вступна частина.
Організація класу.
Задзвенів для нас дзвінок,
Тож почнімо ми урок!
Приготуйте, без мороки,
Все що треба, для уроку!
Книга, зошит, ручка, олівці?
Ой, які же дітки молодці!
Добре, все приготували, тож можемо почати наш захоплюючий урок! Сьогодні до нас завітав звірок, а який саме ми зараз дізнаємось, коли відгадаємо ребус.
2. Основна частина.
Ознайомлення з темою уроку.
Правильно дітки, до нас завітав заєць. Цей звірок зветься на букву «зе» (зайчик). Зараз ми з вами розглянемо малюнки і відшукаємо слова у яких зустрічається наша буква.
Вірно, в усіх картинках присутня буква з. зараз я пропоную побудувати звукову модель до слова «коза».
Робота в зошиті.
Разом зошит розгорнули!
За парту рівненько сіли!
Спини щоб у нас не боліли!
Сіли ми усі рівненько!
Пишемо усі гарненько!
Тож часу не гаємо дарма!
А приступаємо до письма!
Слово: коза
Букви: к, о, з, а
Кількість букв: 4
Кількість звуків: 4
Звукова модель: [– ○ – ○]
Наші учні такі молодці! Зараз ми з вами виконаємо дуже цікаве завдання від нашого зайчика. Ми спробуємо написати маленьку букву «з». Спочатку переглянемо відео – інструкцію, потім поясню та покажу вам я, а далі спробуєте самі в своїх зошитах.
Також вам представлена картинка правильного написання букви «зе».
Дітки, наш зайчик дав таке цікаве завдання, вам воно, я впевнена, що сподобається! Потрібно прочитати та записати склади та слова, які розташовані на друзях зайця.
Завдання «Прочитай та спиши склади та слова»
Які ви розумнички. Впорались з цим завданням. Тепер приготували свої долоні, зараз будемо ловити слова з нашою буквою. Якщо чуєте в слові букву «зе» відразу хлопаємо в долоньки, якщо не чуєте, то нічого не робимо.
Будинок, скеля, золото, вовк, зозуля, краб, пристрій, звіробій, клас, дзвоник.
Дуже добре впорались, тепер настав час відпочити! Всі готові до фізкультхвилинки? Тож встаємо!
Фізкультхвилинка.
Давайте намалюємо зайчика.
Раз ( колові рухи руками робимо)
Вийшла вже в нас голова!
Два ( руки кладемо на голову)
Вийшли вже у нас і вуха!
Три ( піднімаємо руки вгору)
Вийшов хвостик білий – білий!
Чотири ( повертаємось вправо, вліво)
Веселі очі тепер зайчик має!
П’ять ( кладемо ручки до очей)
Ось і ротик, зубки має!
Шість (нагинаємось)
Ось і ніжки, щоб скакати!
Тож скакаймо працювати!
Відпочили?(відповіді дітей). Тепер приступаємо до останнього на сьогодні завдання. Нам потрібно з вами скласти речення та записати. Наш зайчик зробив вам підказку, за цими картинками, ми будемо складати та записувати речення!
Ви впорались! Розумнички!
3. Підсумок уроку.
Дітки, з якою буквою ми сьогодні познайомились та навчились її писати?
Які ж слова ви запам’ятались, я яких присутня ця буква?
А хто до нас сьогодні завітав?
Він вам дякую за зустріч!
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном